Färdig

 Färdig........
Jag har haft syförbud pga av "andra uppgifter". Nu är jag klar med "andra uppgifter" Skall skickas i eftermiddag. Tack Therese för peppning! Jag kan själv utan den där boken som aldrig dyker upp.
Eftersom syförbudet nu är hävt har jag sytt färdig tunikan. Jag har också klippt ut nästa som skall bli den riktiga. Bilder kommer senare....


Här är kopiöst med snö än, så här såg det ut i helgen som var. Det har faktiskt snöat ännu mer sen dess.
 Klicka på bilden blir den större.
Det är lovat strålande sol i morgon så då blir det utedag.
Ajöss med Nolan och Luther och alla andra. Sol och korv och fläsk och kaffe kokt på öppen eld, det är livet .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0