Var är ni andra?

nu skriver jag igen........Vore kul om nån mer än jag och Gunilla skrev!

Idag har vi frost och minusgrader och inget regn!!! Jippi! Vi har njutarhelg denna helgen och bara är tillsammans i familjen nu när Ingo är ledig två dagar. Snart ska vi till tomten och lämna önskelistor och dricka glögg. Igår köpte jag adventsstjärnor till köksfönstert....stämningen börjar komma så smått! Lisa är mycket piggare och är sig nästan lik igen förutom 5 bajsblöjor om dagen som inte luktar någonting!!!

Ett böneämne: En mamma med en hjärnskadad dotter väntar på dom från rättegången om hon ska bli fråntagen sitt barn. Hon är falsk anklagad för att misshandla och skada sitt barn av socialen. En riktig "uppdrag-granskning"historia som man häpnar över att höra. Socialen har helt feltolkat hennes beskrivning av hur deras vardag ser ut (annorlunda eftersom mycket kretsar kring dotterns begränsningar) och nu känns det som om det blivit prestige i ärendet från socialens sida och de inte vågar erkänna sina misstag. Dottern sitter nu inlåst på ett BUP-hem helt isolerad från familj och vänner och mår givetvis jättedåligt. Där har man ingen kunskap eller förståelse för hennes funktionshinder. Mamman vet att Gud finns men är arg på honom för att han inte ingriper och tillåter hennes dotter må så dåligt. Vill ändå att vi ber för dem som nu har beslutet i sin hand och för framtiden.
Vi höres! TK

Kommentarer
Postat av: Madonna

Jag har lagt in min egen blogg på länkar, Madonna

2007-11-24 @ 19:49:55
URL: http://madonnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0