Kul! Premiär att blogga!

Heja Dig som gjort detta möjligt!
Jag längtar efter er men vet inte om jag kan komma nästa vecka. Min yngsta dotter ligger på sjukhus sedan två veckor tillbaka och har fortfarande inte fått komma hem. Vaknade en morgon och bara skrek, feber och kunde inte gå! Blev inlagd direkt och de har hittat bakterier i skelettet i hennes bäcken. Antibiotika intravenöst i först tio dagar sedan flytande i 6 veckor. Vi skulle fått byta medicin och komma hem igår, men i Måndags fick hon 39 graders feber igen och blev dålig i magen och alla värden steg i skyarna igen....fortsatta undersökningar och intravenöst längre! Jag lever en dag i taget nu, en nyttig men jobbig erfarenhet. I natt har mamma bytt av mig så jag fick komma hem till mina "stora" barn som också är oroliga och längtar efter oss. Be gärna för min lilla kråka på sjukhuset och för personalen som jobbar där att de hittar rätt behandlning och orsak. Min mellantjej mår absolut inte bra heller av att vi varit borta så länge och var totalt förstoppad förra veckan av oro i magen, hon mår dock bättre nu.
Jag hoppas vi ses! Många kramar TK.

Kommentarer
Postat av: mo

TK, jag bombarderar vår herre från och med nu!Mo

2007-11-14 @ 12:03:19
URL: http://www.jesuselever.blogg.se
Postat av: Anonym

Men vilken mardröm med så sjuk unge. Hoppas det vänder nu på stört och hon blir frisk. Tänker på er G

2007-11-14 @ 16:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0