Nu är julen över......

 Nu pustar vi alla ut efter julen. För egen del har det inneburit både jobb i kyrkan och hemmavid. I kyrkan har jag sjungit alla tre dagar och julafton ledde jag förbönen inför knökfull kyrka. Fick uppdraget sent på kvällen den 23:e med vissa hållpunkter. Det var en kupp av min dotter som jag inte kunde säga nej till. Hemma har vi haft  mat gäster alla dar, Juldagen i två omgångar. Men nu är maten slut och jobbet väntar. Jag kom dessvärre inte in på jobbet i morse. Skolan var låst och jag såg inte till en endaste själ trots att vi var en handfull som skulla jobba. Och eftersom jag aldrig brytt mig om att skaffa koder för att larma av, vågade jag inte låsa upp porten. Därför har jag suttit hemma och filat på tentan istället. Så värst långt har jag inte kommit, men försättsbladet är i alla fall klart. Nu undrar jag bara vad den kära Elisabeth menar med "Svaren bör inte vara längre än 2 sidor 1,5 radavstånd. Menar hon sammanlagt, Gud varelov om så vore...... eller menar hon att varje fråga skall vara 2 sidor? Hur tolkar ni det? Det andra alternativet antar jag.
Ha en bra fortsättning önskar jag alla Jesuselever.... Gunilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0