HEJ!

Oj vad rolig att ni tittade fram Andreas och Charlotta! Har ni träffats....? Va orättvist! Jag har nästan abstinens efter er nu! Fasst det finns väl att göra här hemma för att få tankarna på annat än er. Det är jul snart säger dem! Och Luther bara ligger där i sina stenciler och väntar på att få dela sina funderingar med mig, Likaså Anderberg i sin ondska.....De får faktiskt vara så goda att vänta på mitt sällskap tills efter jul! Kan de fira julen hos nån av er istället? Förrästen ska jag nog inte låta de lämna huset för de kanske tar med sig våra baciller och sprider runt....vi har en sjuk vinter hos oss! Dock inget allvarligt nu, men det ena avlöser det andra...ska bli gott med nytt år!

Nu önskar jag er alla en eftertänksam adventstid som är kvar och en högtidlig jul tillsammans med Jesus, Josef och Maria där i stallet bland djuren. Ta det lungt med skinkan och släpp inte blicken från stjärnan så möts våra vägar snart igen! Kramar Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0