Snö upp över....

 Hej kamrater,
Hoppas alla snart har svettats klart över tentan. Har just beställt lite böcker inför nästa seminarium. Fältstudierna får vänta lite...här har nämligen huserat influensa och gör fortfarande. Så fort jag bokat en intervjutid så rings det återbud pga influensan.På jobbet går vi på reducerad styrka varje dag. Minst 14 dagar är folk sjuka. Själv har jag klarat mig, jag tog ju influensasprutan i höstas och den verkade bita på mig i alla fall.
Om någon undrar så är jag nu , efter diverse extra mammografier och ultraljud ....frikänd! Det var falskt alarm. Man är inte så kaxig när det gäller kan jag tala om. Det har tagit mycket energi att vänta på besked.
Nåväl tentan är skickad och påsken är på gång. Här har vi massor av snö så nu är det bara solen som fattas. Det behövs för alla är jättetrötta just nu. Hälsar häxan från norr
PS klicka på bilden över min altan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0