Tyvärr!!!

Idag Söndag har Lisa skrivits ut från sjukhuset en andra gång....fick komma hem först i onsdags men på torsdagen var hon dålig i magen och feber igen. Det bara rann ur henne och hon spydde upp all medicin, fick snabbt bege mig in igen och ge intravenöst och dropp. Det visade sig att pga. antibiotikan har "de onda bakterierna" som finns i tarmen tagit över makten och förgiftat den vilket gör att hon får ytterligare en typ av antibiotika i 6 veckor för att komma åt det problemet. Idag är det dock en pigg och glad tjej jag har med mig hem och det känns relativt bra och tryggt. Hon verkar svara bra på medicinering och tar dem hemma utan att spy! SKÖNT! Däremot vågar jag inte åka ifall det blir ytterligare bakslag utan får ägna veckan som kommer att hitta mitt hem igen, se till att Lisa får återanpassa sig till vanligt liv och umgås med övriga familjen. Jag får ta mitt "straffarbete" (förlåt Märta) och längta tills nästa gång vi ses. Njut av varandra och ha riktigt roligt hos Andy Pandy på onsdag. bada lite åt mig med! Vi hörs! Kramar TK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad synd men vi förstår dig till 100% Barnen går först och vi får väl vara behjälpliga med anteckningar och sånt. Hoppas allt nu reder upp sig och lillan blir frisk igen Hälsar vi alla

2007-11-18 @ 22:58:32
Postat av: Andyb Pandy

Skönt att läsa att det är bättre, tänker på er och ni finns med i mina böner. Kram Andy Pandy

2007-11-19 @ 21:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0